Købsvilkår

På grund af den nye EU-databeskyttelseslov GDPR (General Data Protection Regulation) er vores vilkår og betingelser for vores privat policy blevet opdaterede den 16-5-2018

Betaling

På 112ink.dk kan der betales med:

• Visa/Visa Dankort
• MasterCard
• American Express
• Eurocard
• E-mail faktura (10 dage for privatpersoner og 30 dage for virksomheder)

Vi kan ikke tage imod betaling via check eller EAN nummer.

Den højest tilladte ordresum for kortbetaling er DKK 2.500,-.

112ink.dk debiterer ikke noget gebyr ved kortkøb.

Sikkerhed

Kortbetalinger og PayPal-betalinger håndteres af 112inks betalingspartner Digital River World Payments, hvis Payment Service Provider (PSP) opfylder kravene for den internationale sikkerhedsstandard PCI DSS, som kortselskaberne VISA, Mastercard, Diners, American Express og JCB har aftalt. Betalingsløsningen anvender 3D Secure teknologi, en teknisk sikkerhedsstandard udviklet av Visa og Mastercard, for at give kortudstederen mulighed for at kontrollere deres kortkunders identitet, når de handler online. Ved kortbetaling bliver du omdirigeret til Digital River World Payments side, hvor du udfylder dine kortoplysninger og gennemfører betalingen. Overførsler mellem kunde og 112ink, samt mellem 112ink og Digital River World Payments, krypteres med SSL. SSL står for Secure Socket Layer og medfører, at kortoplysningerne sendes via en sikker forbindelse, hvilket betyder, at ingen uvedkommende kan se dine kortinformationer. 112ink håndterer og gemmer aldrig dine kortoplysninger.

CVV eller CVC er en tre- eller firecifret bekræftelseskode, som bruges for at øge sikkerheden ved betaling med kort online. CVV-kod (Visa) eller CVC-koden (Mastercard/Eurocard), er trykt i underskriftsfeltet på bagsiden af dit kort og er altid de tre sidste cifre. På American Express finder du CVV-koden på kortets forside, som så er de fire cifre til højre for kortnummeret.

For mere information om Digital River World Payments, klik her.

Betalingsbetingelser for privatpersoner ved e-mail faktura

Fakturaen sendes med som vedhæftet fil i den e-mail, vi sender, når dine varer er på vej. Hvis du har valgt papirfaktura, sendes den til dig seperat.

Nye kunder får en kredit på DKK 1250,-. Kunder, der ønsker at handle for et højere beløb, bedes kontakte kundeservice. Du indbetaler senest 10 dage efter modtagelsen. I de tilfælde hvor der må fremsendes en rykker debiteres DKK 100,- i rykkergebyr. Desuden debiteres morarente på 2% pr. måned.

Betalingsbetingelser for virksomheder ved e-mail faktura

Fakturaen sendes med som vedhæftet fil i den e-mail, vi sender, når dine varer er på vej. Hvis du har valgt papirfaktura, sendes den til dig seperat.

Du indbetaler senest 30 dage efter modtagelsen. I de tilfælde, hvor der må fremsendes en rykker, debiteres DKK 100,- i rykkergebyr. Desuden debiteres morarente på 2% pr. måned.

For at modtage momsfri faktura skal du opgive virksomhedens CVR nummer. For at få kredit kræves det, at du angiver virksomhedens CVR nummer under " Dine oplysninger" i kassen.

Leverancer

112ink garanterer, at produkterne fungerer på den tilsigtede måde og ikke skader din printer. Hvis produktet ikke fungerer, garanterer 112ink ombytning til et nyt produkt. Din garanti på printeren påvirkes ikke af, om du bruger kompatibel- eller originalpatron. Hvis du vil reklamere en vare, der var i stykker på tidspunktet for leverancen, skal dette ske inden for rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen. Kontakt vores kundeservice, inden du returnerer en defekt/fejlleveret vare.

112ink tilbyder sine kunder fortrydelsesret, dvs. retten til at fortryde sit køb uden særlig grund inden for 14 dage, efter modtagelsen af varerne. Den vare du sender retur, skal være fejlfri, komplet, samt i ubrudt original emballage (plombering eller beskyttelsesplastic må altså ikke være brudt). For denne service må du selv bekoste returfragten.

112ink svarer for eventuelle transportskader. Kontakt venligst umiddelbart Postdanmark, hvis du opdager, at en forsendelse er blevet transportskadet. Hvis Postdanmark ikke påtager sig skadeansvaret, kontakt venligst 112inks kundeservice. Ved retur fra kunde til os, svarer kunden for skader, der kan opstå ved transporten.

Falske bestillinger

Falske bestillinger eller forsøg på bedrageri anmeldes til politiet.

Sådan behandler vi dine personoplysninger

Alle personoplysninger, du giver os eller som vi modtager, når du besøger vores hjemmeside eller køber vores produkter, vil blive behandlet af os som dataansvarlige eller af vores samarbejdspartnere i overensstemmelse med den gældende lovgivning om persondata og vores politik vedrørende personoplysninger.

Du kan blive kontaktet af os eller en af vores samarbejdspartnere i forbindelse med markedsføring, efter du har handlet hos os. Kontakt kan foregå via e-mail, SMS, postforsendelser eller på anden vis.

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger, kan du læse mere i vores politik vedrørende personoplysninger, som du finder her.

Aldergrænse

En aldersgrænse på 18 år gælder ved bestillinger fra 112ink.

Lovvalg

112ink følger "Allmänna reklamationsnämndens "(ARN) anbefalinger. Eventuel tvist om disse vilkår afgøres efter svensk lov.